Våra e-tjänster
I våra e-tjänster kan du som är medlem ansöka om ersättning, tidrapportera, skicka meddelanden till oss och hantera ditt medlemskap. Välj vilken e-tjänst du vill logga in i beroende på ditt ärende.
Logga in
E-tjänsten för ersättning
Ansök om ersättning, tidrapportera och skicka meddelanden till oss gällande din ersättning.
E-tjänsten för medlemskap
Kontakta oss gällande ditt medlemskap och se dina betalade medlemsavgifter.
Saknar du e-legitimation?
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID eller Freja+) på din dator, smartphone eller surfplatta. Gå in på deras webbplatser för att läsa hur du skaffar e-legitimation.
Så behandlar vi dina personuppgifter
Vi vill att du ska känna dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Oftast behandlar vi dina personuppgifter som ett led i vår myndighetsutövning, till exempel när vi betalar ut ersättning. Om du inte är medlem kan vi hantera uppgifter om dig när du kommer i kontakt med oss.
Relaterade sidor
Kontakta oss
Det finns flera sätt att komma i kontakt med oss. Du kan ringa, chatta med oss eller skicka ett meddelande till oss i inloggat läge. På den här sidan kan du läsa mer om hur du kommer i kontakt med oss.
Söka ersättning
Har du precis blivit arbetslös är det mycket som kan kännas överväldigande och komplicerat. Till exempel kan det vara svårt att ansöka om ersättning från a-kassan. På den här sidan kan du läsa om hur du gör.
Avvikande öppettider och ändrade utbetalningsdagar
På den här sidan hittar du våra öppettider och utbetalningsdagar för de dagar när det inte är som vanligt, till exempel vid helgdagar.